welkom bij Lady's fitness
.........................................................
lesrooster
.........................................................
prijzen
.........................................................
openingstijden
.........................................................
les omschrijving
.........................................................
lady's nieuws
.........................................................
foto album
.........................................................
route
.........................................................
links
 
 
 
5X5
contact
|
GASTENBOEK

Les omschrijving

Zumba

 

ZumbaŽ Fitness is een combinatie van fitness- en dansbewegingen op wereld- en latinmuziek, zoals Salsa, Merengue, Cumbia, Calypso, Reggaeton, maar ook Flamenco en Hip Hop. ZumbaŽ kent geen moeilijke choregrafie en is dus heel geschikt voor iedereen die van swingende muziek houdt. Iedereen kan in dezelfde les op zijn eigen niveau meedoen en toch een complete workout volgen. Bijkomend voordeel is dat ZumbaŽ goed kan helpen bij het bereiken van gewichtsverlies. Al na een paar weken voel je verbetering aan je taille en dijbenen. Maar ZumbaŽ is vooral leuk, makkelijk en effectief. Iedere les geeft een feestgevoel.

PiYo

Dit is een Pilates Yoga groepsles. Deze les maakt gebruik van Yoga, Pilates en balans oefeningen waarbij gecontroleerd ademhalen, flexibiliteit, statische kracht, concentratie en meditatie centraal staan. Deelnemers aan deze Piyo les merken al na een paar lessen, door een toename in kracht van de rompspieren, dat zij beter in staat zijn om een correcte lichaamshouding aan te nemen. Deze les is voor beginners en gevorderden goed te volgen.

Step

Steptraining met de STEP (Step Training Exercise Platform) is low-impact, maar de intensiteit, en daarmee de vetverbranding, is hoog. Heupen, bovenbenen en billen worden getraind terwijl de conditie verbeterd. Door de verstelbare hoogte van de step is deze les voor bijna iedereen geschikt. Een steples wordt afgesloten met buikspier- oefeningen en een cooldown. Dames zonder stepervaring adviseren wij te beginnen met body-shape lessen.

Body-shape

Deze low-impact combinatieles bevat een conditioneel gedeelte met steps en een spierversterkend gedeelte (gewichtjes, elastieke banden, grondoefeningen). Omdat het stepgedeelte eenvoudig wordt gehouden is body-shape geschikt voor dames zonder stepervaring en kan deze les worden gebruikt als opstap naar gevorderde steplessen. Een les met veel variatie.

.

.

5 x B

Een les voor buik, billen, benen, borst en bovenarmen. Na de warming up volgen spierversterkende oefeningen waarbij eventueel gebruik wordt gemaakt van gewichtjes en elastieke banden. Deze les is voor alle niveaus geschikt en met name voor dames die in een training de nadruk willen leggen op het verstevigen van de spieren van het gehele lichaam. Deze les is ideaal voor beginners.

Pilatus

Pilatus is een body & mind bewegingsvorm die gebaseerd is op de oefenmethode van Joseph Pilates. De door hem ontwikkelde oefenmethode trok al snel de aandacht van de balletwereld. Sinds enkele jaren wint de Pilates-methode ook aan populariteit buiten de wereld van de dansers en atleten. De oefeningen zijn zacht van aard, maar hebben een zeer diepgaande werking. De bewegingen worden langzaam en zeer bewust uitgevoerd; de ademhaling staat hierbij centraal. De natuurlijke, sierlijke, vloeiende aard van de oefenmethode zorgt voor de terechte classificatie van Pilatus als ‘poëzie in beweging’. De resultaten van het regelmatig beoefenen van Pilatus zijn onder meer: een soepele en sterke rug, een plattere buik, sterke lange spieren en een verbeterde houding en bloedsomloop.
Ideaal voor beginners en mensen met blessures.

Ladys Fitness les

Een les waar beginners en gevorderden samen werken aan spierversteviging van het gehele lichaam. Met behulp van een halterstang en gewichtjes worden een uur lang alle spieren van het lichaam getraind. Door met relatief weinig gewicht veel oefeningen te herhalen is het programma gericht op spierversteviging en niet op enorme spiertoename.
Alle lessen bij Lady's fitness worden afgesloten met rek- en ontspanningsoefeningen (de cooldown).

 

 

 

lesomschrijving

Distributieweg 64 | 2645 EJ Delfgauw | Tel.: 015 262 90 21 | info@ladysfitness.nl | ING: NL71 INGB 0003870400

Distributieweg 64 | 2645 EJ Delfgauw | Tel.: 015 262 90 21 | info@ladysfitness.nl | ING: NL71 INGB 0003870400