welkom bij Lady's fitness
.........................................................
lesrooster
.........................................................
prijzen
.........................................................
openingstijden
.........................................................
les omschrijving
.........................................................
lady's nieuws
.........................................................
foto album
.........................................................
route
.........................................................
links
 
 
 
5X5
contact
|
GASTENBOEK

Les omschrijving

Latin Dance

 

Latin Dance is dansbewegingen op wereld- en latinmuziek, zoals Salsa, Merengue, Cumbia, Calypso, Reggaeton, en Flamenco.

BootCAMP

Bootcamp is een groepstraining die conditie- en krachtoefeningen combineert. Vrijwel altijd wordt de training in de buitenlucht gehouden. Tijdens bootcamp wordt er veel gebruik gemaakt van obstakels die in de omgeving aanwezig zijn, denk bijvoorbeeld aan bankjes, stoepranden, boomstronken en hekken. Ook wordt in bootcamplessen regelmatig in tweetallen of in kleine groepjes gewerkt, zodat je elkaar kunt gebruiken om bepaalde oefeningen uit te voeren. De oefeningen die gedaan worden, kunnen sterk variŽren. Dit ligt onder andere aan de instructeur, maar ook aan de leeftijd van de groep, het fitheidsniveau van de deelnemers en de mogelijkheden in de omgeving. Tijdens sommige bootcamplessen ga je bijvoorbeeld een flink stuk hardlopen, terwijl er ook lessen zijn waarin alles in een stevig wandeltempo wordt gedaan (beginners), zodat het ook voor minder fitte mensen haalbaar is.

Step

Steptraining met de STEP (Step Training Exercise Platform) is low-impact, maar de intensiteit, en daarmee de vetverbranding, is hoog. Heupen, bovenbenen en billen worden getraind terwijl de conditie verbeterd. Door de verstelbare hoogte van de step is deze les voor bijna iedereen geschikt. Een steples wordt afgesloten met buikspier- oefeningen en een cooldown. Dames zonder stepervaring adviseren wij te beginnen met body-shape lessen.

5 x B

Een les voor buik, billen, benen, borst en bovenarmen. Na de warming up volgen spierversterkende oefeningen waarbij eventueel gebruik wordt gemaakt van gewichtjes en elastieke banden. Deze les is voor alle niveaus geschikt en met name voor dames die in een training de nadruk willen leggen op het verstevigen van de spieren van het gehele lichaam. Deze les is ideaal voor beginners.

Pilatus

Pilatus is een body & mind bewegingsvorm die gebaseerd is op de oefenmethode van Joseph Pilates. De door hem ontwikkelde oefenmethode trok al snel de aandacht van de balletwereld. Sinds enkele jaren wint de Pilates-methode ook aan populariteit buiten de wereld van de dansers en atleten. De oefeningen zijn zacht van aard, maar hebben een zeer diepgaande werking. De bewegingen worden langzaam en zeer bewust uitgevoerd; de ademhaling staat hierbij centraal. De natuurlijke, sierlijke, vloeiende aard van de oefenmethode zorgt voor de terechte classificatie van Pilatus als ‘poëzie in beweging’. De resultaten van het regelmatig beoefenen van Pilatus zijn onder meer: een soepele en sterke rug, een plattere buik, sterke lange spieren en een verbeterde houding en bloedsomloop.
Ideaal voor beginners en mensen met blessures.

Ladys Fitness les

Een les waar beginners en gevorderden samen werken aan spierversteviging van het gehele lichaam. Met behulp van een halterstang en gewichtjes worden een uur lang alle spieren van het lichaam getraind. Door met relatief weinig gewicht veel oefeningen te herhalen is het programma gericht op spierversteviging en niet op enorme spiertoename.
Alle lessen bij Lady's fitness worden afgesloten met rek- en ontspanningsoefeningen (de cooldown).

 

 

 

lesomschrijving

Tel.: 015 262 90 21 | info@ladysfitness.nl | ING: NL71 INGB 0003870400

Tel.: 015 262 90 21 | info@ladysfitness.nl | ING: NL71 INGB 0003870400